Wednesday, December 08, 2010

House of the Spirits.

4 comments:

helinajokinen said...

Moikka Kauko!
Poikkesin pitkästä aikaa katsomaan blogejasi. Paljon olet puuhannut niiden kanssa. Mielenkiintoista, mutta olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että SINÄ ITSE SUUNNITTELIT JA TOTEUTIT TALOSI HAUKKAVUOREN HUIPULLE. Eipä siinä apuvoimia tainnut näkyä kovin usein! Olet ollut sitkeä ja ahkera uurastaja!

Kauko Allén said...

Hei Helinä. Rakensin taloani yli 20 vuotta. Annoin intuationi johtaa minua kaikki nuo vuodet. Tämä vuori ja sen mystinen ilmapiiri tavallaan ohjasivat minua talon muotoilussa. Työtä minä kyllä jouduin tekemään ihan itse. Ei minua auttaneet henget eikä ihmiset.

helinajokinen said...

Onko tuo facebook-nimikyltti sun jokaisella blogilla? Itsekö olet sen jakanut tänne, vai onko sinut "miehitetty", Kauko?

Kauko Allén said...

Hei Helinä! kuvasi on kadonnut. Kiva kuitenkin piipahdit täällä käymäsä. Onnellista uutta vuotta sinulle. Terveisin Kauko Allén tämän blogin isäntä.